Friday 6 January 2012

GEMPAR !!! PAS KEDAH DAH SAKIT OTAK !!!

Alor Setar - Beberapa bangunan milik UMNO Kedah disembur cat dan kata-kata nista terhadap parti itu menjelang keputusan mahkamah pada Isnin ini berhubung kes liwat melibatkan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Turut menjadi mangsa ialah kenderaan orang awam serta bas yang disembur cat warna hitam dengan perkataan “Bebaskan Anwar” dan “Gerakan 901”. Bangunan Tunku di sini yang menempatkan pejabat Badan Perhubungan UMNO Kedah, Lembaga Kemajuan Wilayah Kedah dan Bank CIMB, disembur perkataan memburukkan UMNO, Barisan Nasional dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak serta isteri, Datin Seri Rosmah Mansor.


Sumber : MTK


Gambar acara beruk lotong jubur Anwar dibawah...







Gambar ehsan MTK dan PJ


Pas Kedah nampaknya semakin terdesak. Macam perangai budak-budak pula siap menconteng dinding. Ini lah contoh parti yang mahu menerajui negara kononnya. Jika pakatan haram jadah ni memerintah, confirm kes-kes vandalism menjadi-jadi.

Rasanya, pelaku ni mungkin penghidap penyakit mental dan sakit otak. Mungkin tercabar dengan kes beruksiswa Adam Adli yang lakukan vandalisme di PWTC maka PAS Kedah yang dalam tekanan dengan isu menggadaikan madrasah pula nak jadi "hero" PASpispus untuk didedikasikan kepada DAPigs.

Terima kasih dan syabas la PASpispus dan pakatan haram jadah Kedah kerana anda tunjukkan peel sebenar korang pada rakyat. Rakyat mahukan pimpinan matang dan bukan pimpinan yang macam binatang seperti korang.


Psssstttt... PAS Kedah tak nak join lukisan mural kat mana-mana sekolah ke??? dapat gak cantikkan sekolah.. maybe penjara Sungai Buloh akan perlukan khidmat anda melukis mural selepas 9 Januari nanti... hahahaha....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??