Thursday 5 January 2012

PANAS !!! WAL HALAL BAGIKU... WAL HARAM BAGIMU - TOK GUNDU !!!

Nik Aziz Serah 500 juta kepada Menantu!? Halal?

Nik Aziz Serah 500 juta kepada Menantu!? Halal?

SPRM buka kertas siasatan sekali lagi apabila isu PMBK dibangkitkan mengenai kaitan anak menantu Nik Aziz si Arif Fahmi.

Arif Fahmi dikaitkan dengan penyelewengan dana 500 juta yang baru baru ini menjadi panas apabila Nik Aziz sendiri mengakui beliau melantik menantu didalam syarikat GLC kerajaan negeri.

Nik Aziz turut mengakui Ariffahmi adalah menantu beliau dilantik atas dasar merit dan kebolehan.Maka kita boleh persoalkan adakah berjuta orang anak Kelantan tidak berkelayakan untuk dilantik selain daripada MENANTU Nik Aziz?

Ariffahmi yang merupakan bekas Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) yang menguruskan RM500 juta wang rakyat negeri Kelantan tetapi sehingga sekarang tidak dikaitkan dengan sebarang tindakan oleh pihak SPRM memandangkan dikhabarkan pegawai SPRM Kelantan telah menyorokkan bukti untuk mengelak menantu Nik Aziz didakwa.

Menjadi persoalan sekarang kenapa Ariffahmi yang terang terangan mengawal sepenuhnya dana 500 juta PMBK dilepaskan begitu saja, malah pakatan bertindak menyorokkan kes ini.

Sumber : KGC


Pssssttttt.... ini yang dinamakan Isle PASpispus... mampusss...!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??