Thursday 5 January 2012

PERGHHHHH !!! DEMO DI USM GANAS !!! RAMAINYA !!!



Gila dan memang gila demo yang berlangsung malam tadi di USM Pulau Pinang. Agak dasyat juga diwar warkan pada mahasiswa untuk turun kononya dijangka sekitar 500 orang akan turut serta dalam demo tersebut.

Apa pun gambar diatas bukti kepada kita semua untuk menilai sendiri apa sebenarnya perjuangan anak anak muda mahasiswa robot ini.

Apa sekalipun malam tadi bukti jelas bahawa para mahasiswa semakin matang menjelang 9 Jan ini. Sudah makin berkurangan mahasiswa yang sanggup dijadikan Robot Anwar Ibrahim dan ini petanda jelas mahasiswa tidak menyokong apa yang dilakukan Gerakan Soliditari Mahasiswa Robot yang ditaja oleh Anwar Ibrahim.


Mesej dari YDP MPP USM 


Alhamdulillah demo berjaya dicantas pd peringkat awal..perbincangan mereka hanya omong kosong semata-mata!! Terima kasih kerana doakan kami!! Aspirasi kekalkan keamanan kampus!! - YDP MPP USM..


Syabas kepada para Mahasiswa Aspirasi atas kesepakatan dan kecekapan anda dalam menyedarkan para mahasiswa lain usah menjadi Robot Anwar Ibrahim.


Psssttt... Kan bagus demo macam tu, duduk diam diam...hehehe

Sumber : PAPA GOMO


Hahahaha... tu je....???? giler arh... hahaha.. anyway.. syabas student-student yang makin bijak menilai dan memilih hala tuju masa depan anda...!!!


2 comments:

  1. Dorang study group la tu kat basketball court.. skrg tgh exam. Saya dari USM berbangga dengan pelajar2 saya. Pelajaran lebih penting daripada berdemo.

    ReplyDelete
  2. hahaha..yg lebih tu reporter n PDRM je la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??