Friday 2 March 2012

SAMSENG DAN KOMUNIS DAPigs !!! GARA-GARA BELOM MAKAN DAN KEBULUR !!!

 

Heboh di Pulau Pinang kononnya Lim Guan Eng & DAP di serang oleh pemuda melayu, walhal 20 orang pemuda ini sebenarnya pada mulanya dihina dan diprovokasi oleh lebih 500 orang pengikut DAP. Apabila Guan Eng & DAP mula memperlekehkan mereka dikhalayak barulah kumpulan pemuda tersebut bertindak balas, kumpulan pemuda melayu yang hadir bukan membantah mengenai isu Lynas, sebaliknya mereka mengkritik Guan Eng mengenai penyelewengan skandal 10billion tanah yang dikatakan Guan Eng mendapat hasil yang besar.

Akhbar akhbar berbahasa cina, portal haprak pakatan dan blog mula spin cerita kononnya 20 orang ini menyerang 500 orang. Yang menariknya aku ulang sekali lagi 20 orang serang 500. Itu pun ramai haprak pencacai gerembolan pakatan cuba spin kononnya mereka yang diserang. Guan Eng bohong kononnya beliau rasa terancam dengan membuat laporan polis, sedangkan terdapat bukti Guan Eng sendiri berkali kali menghina, membuat provokasi dan turut menghasut penyokong DAP semasa demo anti Lynas. Lim Guan Eng & DAP Pulau Pinang sekarang ini telah spin kononnya beliau diserang dan cuba meraih simpati dan cuba membuat rakyat berasa benci kepada pemuda melayu, Umno dan NGO.

Video video dan gambar yang dipaparkan oleh media pro pakatan cuba spin kononnya mereka yang menjadi mangsa. 500 menjadi mangsa oleh 20 orang pemuda melayu? Insiden terkini yang cuba dispin oleh Malaysiakini ternyata berniat jahat dan mahu memburukkan nama Ds Najib dan Ds Noh Omar. Malaysiakini siarkan kononnya samseng DAP hadir dimajlis yang dihadiri PM hanya untuk makan sebaliknya mereka melakukan provokasi dan berniat jahat.
Ds Noh Omar hanya menegur kumpulan samseng DAP kenapa datang untuk buat kacau semasa program PM, sebaliknya Malaysiakini telah membuat ftnah terhadap Ds Noh Omar.

Ikuti pendedahan yang dipetik dari blog Horas!.

Kisahnya bermula begini.

Ketika orang ramai sedang menunggu ketibaan DS Najib...dan ketika para petugas sedang sibuk membuat persiapan terakhir, tiba-tiba muncul sekumpulan manusia biadab yang jumlahnya sekitar 7 atau 8 orang cuba membuat kecoh disitu. Mereka diketuai oleh Lee Kee Hiong (ahli DAP dan Ahli Majlis MPKj).


Si kertu Lee Kee Hiong (dalam bulatan) yang langsung tidak memperdulikan nasihat pasukan keselamatan.

Kononnya mereka datang menyerbu kesitu kerana mahu berjumpa sendiri dengan DS Najib bagi meminta pembinaan dan operasi loji Lynas di Pahang dibatalkan dengan segera.

Walaupun sudah dinasihatkan secara baik oleh pasukan keselamatan yang bertugas agar tidak menimbulkan sebarang masalah, perempuan kertu tersebut bersama rakan-rakannya langsung tidak peduli.

Malah mereka dengan lagak sombong cuba menyerbu masuk kedalam kawasan dimana majlis yang akan dihadiri oleh DS Najib itu bakal berlangsung.

Kerana sakit hati dengan kebiadaban yang ditunjukkan oleh oleh Lee Kee Hiong dan rakan-rakan DAPnya yang langsung tidak mahu mengikut arahan yang dikeluarkan oleh pasukan keselamatan, sekumpulan pemuda yang kebetulan berada disitu telah bertindak membuat benteng bagi menghalang laluan mereka.

Walaupun laluan mereka dihalang, Lee Kee Hiong dan rakan-rakannya masih tidak peduli. Mereka tetap menyondol-nyondol mahu masuk.

Ketika inilah berlaku kejadian tolak menolak diantara pemuda-pemuda yang membuat benteng dan kumpulan Lee Kee Hiong yang menyondol-nyondol mahu masuk.

Yang kelakarnya, dengan sedikit tolakan, atau lebih tepat lagi dengan satu tolakan yang lembut, dua orang daripada pengikut Lee Kee Hiong dengan tidak semena-mena jatuh terjelepuk ditepi jalan.



Apabila melihat 2 rakan mereka terjelepok diatas jalan, beberapa orang lagi pengikut Lee Kee Hiong mula bertindak kasar keatas pemuda-pemuda yang membuat benteng. Tolakan mereka menjadi lebih keras dan mereka juga turut menjerit-jerit tak tentu hala.

Dan seperti biasa, kasar dibalas kasar. Beberapa orang pemuda lain kemudiannya melakukan tindak balas dengan mencengkam leher baju yang dipakai oleh lelaki bercermin mata dalam gambar diatas.

Melihat keadaan yang sudah mula menjadi panas, beberapa orang anggota keselamatan dengan pantas bertindak meleraikan kedua-dua pihak. Lee Kee Hiong dan rakan-rakannya diarahkan agar segera meninggalkan tempat berkenaan bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku.

Namun arahan itu tetap tidak mereka endahkan. Mereka berdegil dan mula mempertikaikan tindakan pasukan keselamatan yang mengarahkan mereka meninggalkan kawasan tersebut.

Akibat kedegilan mereka yang tidak mahu mematuhi arahan pasukan keselamatan, dua daripada pengikut Lee Kee Hiong telah disumbatkan kedalam kereta peronda polis dan dibawa pergi dari situ. (mungkin dibawa kebalai polis)

Selepas itu barulah Lee Kee Hiong dan saki baki rakan-rakannya yang tinggal merasa gentar dan kecut perut. Dengan tergesa-gesa mereka mengambil keputusan meninggalkan kawasan berkenaan tanpa menoleh kebelakang lagi.


Lee Kee Hiong kelam kabut meninggalkan tempat kejadian. Keadaan menjadi aman dan tenteram semula selepas itu.

Persiapan-persiapan terakhir untuk menyambut ketibaan DS Najib yang tergendala gara-gara perangai buruk Lee Kee Hiong dan rakan-rakannya itu disambung dan diteruskan semula.

Untuk pemgetahuan rakan-rakan pembaca sekalian, kejadian yang berlaku petang tadi adalah tindakan provokasai kedua yang dilakukan oleh puak-puak Pakatan Rakyat berhubung dengan lawatan DS Najib di Sungai Long, Hulu Langat.

Sebelum itu, ada tangan-tangan jahat yang telah memotong dan menyembur banner-banner DS Najib dengan cat hitam. Bendera-bendera BN dan UMNO yang dipasang sepanjang jalan menuju ke Sungai Long juga banyak yang dijatuhkan.


Namun provokasi itu tidak dilayan oleh UMNO Hulu Langat. Bendera yang dijatuhkan dinaikkan semula dan benner-banner yang dipotong dan disembur dengan cat hitam digantikan dengan banner-banner yang baru.

Mungkin kerana sakit hati provokasi pertama mereka tidak dilayan dan diendahkan lah yang menyebabkan mereka hilang akal dan bertindak nekad mahu menggangu majlis yang di hadiri oleh DS Najib hari ini.

Inilah perangai puak Pakatan Rakyat di Selangor. Ada-ada saja kerja bodoh dan menyakitkan hati yang mahu dibuatnya.

Mereka sebenarnya mahu menggambarkan bahawa mereka sentiasa berusaha untuk melakukan yang terbaik demi kesejahteraan rakyat. Tapi kononnya, usaha mereka itu sentiasa disekat.

Dan yang paling gampangnya, pada masa yang sama, mereka juga mahu menunjukkan bahawa mereka sentiasa dianiaya dan dizalimi oleh kerajaan BN dalam memperjuangkan usaha 'murni' mereka itu.

Pada Horas!, ini semua tidak lebih daripada salah satu usaha terdesak yang mereka lakukan bagi menarik perhatian dan simpati rakyat agar terus menyokong mereka. 

Memang haprak puak Pakatan Rakyat ini. - Horas! 

Lee Kee Hiong cukup terkenal dengan sikap ultra kiasu dan rasis, adalah tidak mengejutkan rasis ultrakiasu DAP ini bersama gengster cuba buat kacau. Apa yang digambarkan didalam Malaysiakini seolah mereka dikasari.

Lee Kee Hiong merupakan salah seorang pemimpin DAP yang dilantik oleh kerajaan negeri Selangor sebagai Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Kajang.
Perempuan biadab ini adalah Ahli Jawatankuasa Pengindahan Bandar, Ahli Jawatankuasa Kewangan, Ahli Jawatankuasa Infrastruktur dan Ahli Jawatankuasa Tender dan Sebutharga di MPKj.

Dia dikatakan sebagai sangat berpengaruh dalam DAP Selangor kerana mengusai Ean Yong Hian Wah (Pengerusi DAP Selangor) selain merupakan orang kanan kepada Lim Kit Siang. Baru menjadi Ahli Majlis, sudah berani memperlakukan kakikatangan Melayu di MPKj sampai begitu sekali, jadi cuba bayangkan apa yang dia sanggup lakukan jika sudah memegang jawatan tinggi diperingkat negeri. Tentu lebih teruk dari itu kakitangan awam kerajaan negeri akan dibangsatkan. Lee Kee Hiong merupakan salah seorang pemimpin DAP yang dilantik oleh kerajaan negeri Selangor sebagai Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Kajang.

Sumber : KGC




1 comment:

  1. sial,.. eh, kaler baju tu sama dengan kaler babi yang angry bird fire tu la,... patut lah.. ahaks!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??