Thursday 5 January 2012

DEMONSTRASI 901 HARAM !!! GAY HARAM - TAK HAIRAN KALAU GAY SOKONG ANWAR !!!

Ustaz Idris : Demonstrasi “Kempen Bebaskan Anwar 901″ Adalah Haram !



Imam al-Barbahariy dalam kitabnya Syarah al-Sunnah berkata perbuatan ‘khuruj’ yakni ‘keluar menentang pemerintah’ adalah bercanggah dengan sunnah.

“Makanya, orang yang khuruj, keluar menentang pemerintah (adalah) orang menanggalkan tali kekang Islam dari lehernya, ia menjadi sesat lagi menyesatkan”, kata ustaz Idris Sulaiman dalam membahaskan kitab tersebut, di Kajang, 04 Jan.

Katanya, Nabi Muhamad SAW pernah bersabda, ‘barang siapa yang melihat sesuatu yang dia benci kepada pemerintahnya, hendaklah dia bersabar terhadap pemerintah itu, (kerana) barang siapa yang keluar daripada jemaah (umat Islam) yang bersatu di bawah satu pemerintah sebanyak sejengkal, kalau dia mati dalam keadaan begitu, dia mati dalam keadaan jahiliah.



Sumber : AIDC




Demonstrasi "Kempen Bebaskan Anwar 901" Adalah Haram Bahkan SESAT

Semoga Allah merahmati Ustaz Idris Sulaiman dalam usahanya menerangkan kebenaran dan sekaligus menyangkal tohmahan pembangkang dalam banyak isu berkaitan pemerintahan dan membongkar kesilapan atau kejahilan pembangkang dalam agenda mereka memanipulasi agama demi kepentingan politik. Semoga kesucian agama sentiasa terpelihara dan semoga pemerintah dan orang yang bersama dengan pemerintah sentiasa berada dalam kebaikan. Amin..

Kuliah: Kitab Syarah al-Sunnah (Kuliah Kedua)
Lokasi: Kajang
Tarikh: 04/01/2012 - Selepas Maghrib
Penyampai: Ustaz Idris Sulaiman


Pssstttt... tak payah la taksub sangat nak sokong kaki liwat... agak-agak ada ke orang Islam yang akan menyokong kaum Luth ni selain GAY, LESBIAN, BISEXUAL dan TRANSGENDER ???


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??