Saturday 7 January 2012

GEMPAR !!! IMAM MAHDI PALSU FATWAKAN SOLAT JUMAAT TAK SAH !!!




Beberapa penyokong Anwar dikatakan panas satu badan ketika menunaikan Solat Jumaat di Masjid-Masjid sekitar Kuala Lumpur mendengar Khutbah hari ini.

Ini berlaku apabila teks ucapan atau khutbah yang dikeluarkan Jabatan Agama Islam Wilyah (JAWI) telah menyeru umat Islam bersatu padu dan tidak terpengaruh dengan anasir-anasir dan kumpulan-kumpulan yang cuba mengeruhkan perpaduan umat Islam dengan menganjurkan demonstrasi.

Ianya lebih mengeruhkan keadaan setelah demo tersebut mendapat liputan media-media luar yang sentiasa akan membuat paparan utama menggambarkan ketidakstabilan Negara Islam.

Dikatakan ada sebilangan Masjid telah berdepan dengan sikap kurang ajar jemaah Fanatik Anwar yang bertindak keluar dengan mendakwa badan mereka agak panas mendengar khutbah tersebut. 

Anwar ketika dihubungi mendakwa ternyata Khutbah Jumaat di seluruh KL tidak sah kerana dicemari dengan provokasi yang menghalang penyokong2 bertindak berhimpun dan menidakkan keputusan kes Liwat II yang dijangka tidak memihak kepada beliau.

Sumber : GR


Pssstttt... layak ke manusia yang beraksi seperti di atas nak hukum solat jumaat tu sah ke tidak... bingai betul pelaku seks Chinadoll ni...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??