Saturday 7 January 2012

PANAS !!! HASSAN ALI TOLAK IMAM MAHDI YANG TUTUH CHINADOLL !!!

PKR Kesal Hasan Ali Tak Berimamkan Mahdi

PKR Kesal Hasan Ali Tak Berimamkan Mahdi

Dr Hasan Ali Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor bagaikan melancarkan perang terhadap mana mana entiti atau individu yang pro kepada Anwar.

Sebelum ini beliau mencadangkan agar Hj Hadi atau pun Nik Aziz menjadi PM jika PRU13 dimenangi oleh pakatan, isu ini telah membangkitkan kemarahan oleh pro Anwar didalam PAS.

Hari ni beliau sekali lagi menghentam Anwar apabila telah mengarahkan JAIS untuk memanggil Badrul Amin kerana ustaz ini mengangkat Anwar sebagai Imam Mahdi.

Hasan Ali telah melihat klip video ceramah Badrol Amin dan merasakan akidah umat Islam pasti akan terjejas berdasarkan dakwah Badrol berkata bahawa Anwar sebagai penyelamat ummah.

Sudah pasti kita dapat nampak bagaimana moral Anwar dipersoalkan oleh orang PAS sendiri, jika Anwar seorang yang alim dan baik budi pekertinya sudah pasti tidak ada sesiapa akan membangkang. Tetapi sebaliknya yang berlaku.

Badrol Amin akan diminta hadir ke pejabat JAIS untuk memberi keterangan dan disoal siasat berkenaan kenyataan beliau. Sudah pasti penyokong PKR akan menyalahkan PAS kerana serangan dan penghinaan sebegitu rupa oleh sebuah pihak berkuasa agama yang tidak mengiktiraf Anwar sebagai Mahdi.

Sumber : KGC



Psssttt... baguih la Imam Mahdi si Badrol Amin ni... boleh tutuh Chinadoll..!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??