Wednesday 4 January 2012

HOT VIDEO !!! I-CITY NEW YEAR COUNTDOWN - KHALID MAKIN GAGAP !!!

Video Countdown 2012 I-City yang buat Khalid Gagap Ketar

Video Countdown 2012 I-City yang buat Khalid Gagap Ketar

Artikel Selangorkini cukup hebat tentang sambutan tahun baru 2012 oleh kerajaan negeri Selangor. Khabarnya 80 ribu yang hadir ke program mereka berbanding hanya 5000 sahaja di Karnival Sayangi Selangor anjuran BN Selangor di I-City.

Mereka kononnya menganjurkan program agama dalam menyambut tahun baru. Sebelum aku pergi jauh, ini semua perangai hipokrit kerajaan negeri. Kalau tengok daripada gambar Selangorkini, yang hadir adalah daripada golongan kopiah putih yang kita sedia maklum sudah bertaraf pencacai kepada roket!

Mereka mendakwa kerajaan negeri Selangor lebih kepada bersikap Islamik dalam program menyambut tahun baru. Satu lagi sikap hipokrit kerajaan Khalid Gagap. Adakah mereka terlupa mereka pernah menganjurkan satu konsert MTV seminggu sebelum puasa pada tahun lepas? Adakah itu yang dinamakan Islamik? Lebih menarik lagi, konsert itu mendapat restu daripada Menteri Besar sendiri walaupun dibantah oleh Pemuda PAS?


Seperti dijanjikan aku kongsikan video countdown rakyat Selangor bersama barisan kepimpinan Barisan Nasional Selangor. Adakah ini yang dinamakan 5 ribu yang hadir?


Sumber : KGC


Psssttt... aku ada kat sana... aku boleh kata anggaran 100ribu ada kot.. memang ramai gila... nak jalan pun susah....


2 comments:

  1. yela.. nampak mcm 5 ribu je hadir.. lagi 95 ribu tu mungkin anak² kecil dan ada plak duduk terlindung..

    ReplyDelete
  2. wa rasa lebih dari 100 ribu bro.. wa kat sana bersesak-sesak... dari tebing atas bersusun manusia sampai la kedataran bawah... siap ada yang duduk kat atas jalan... ada budak2 kat belah atas duduk atas bumbung kereta...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??