Saturday 28 January 2012

MALU !!! NURUL IZZAH AL-JUBURI DIKANTOIKAN LAGI !!! DAH DASAR PENIPU !!!


Nurul Izzah Hina Syed Mokhtar Dan Julang Robert Kuok Di Jalan Kebun


Malam tadi di bertempat di Dewan MBSA, Jalan Kebun, Nurul Izzah menjulang nama Robert Kuok dan menghina usahawan sebangsa dengannya, Syed Mokhtar Al-Bukhari. Tergamak sungguh Nurul menghina bangsanya sendiri di kawasan perkampungan tradisi yang penduduknya 100% Melayu.

Dalam program yang dianjurkan oleh Pemuda Pakatan Rakyat Parlimen Kota Raja itu, Nurul Izzah menyifatkan bahawa Syed Mokhtar sebagai orang yang bertanggungjawab terhadap kenaikan gula di Malaysia. Nurul Izzah bercakap bak sedap mulut, walhal klik SINI untuk mengetahui Tradewinds milik Syed Mokhtar bukanlah bukan monopoli tunggal dalam industri gula di Malaysia.

Nurul Izzah turut menuduh Syed Mokhtar sebagai proxy Tun Dr Mahathir, disamping menguasai IPP (melalui Malakof) dan mengaut keuntungan besar. Benarkah begitu?

Sebaliknya, jika kita merujuk kepada perakuan berkanun yang dibuat oleh Dato' Abdul Murad Khalid (bekas Penolong Gabenor BNM), ada menyebut perkara di bawah:-


Perakuan berkanun penuh Murad boleh dibaca klik SINI.


Nurul Izzah mungkin boleh menipu semua orang, tapi pada masa yang sama tidak semua orang akan tertipu dengan kata-katanya. Di bawah adalah bukti transaksi penjualan Malakof yang asalnya dikuasai oleh MRCB kepada MMC (dikuasai oleh Syed Mokhtar) yang hanya berlaku pada tahun 2001.



Sumber : AKAR UMBI



5 comments:

  1. Macam ni ke nak bela bangsa sendiri?
    Harta haram Anwar ada berapa juta?

    ReplyDelete
  2. si izzah ni lahir melalui jubor kot, sebab tu perangai macam sial!!!..kutuk bangsa sendiri puji bangsa penipu macam bapak dia al-jubury tu...takpe sedikit demi sedikit perangai sial dia akan terbukak dan menjadi bukti bertapa buruk tingkah laku keluarga al-jubury tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba tanya mak mu mu beranak kut mana biasanya org rosak minda saja berfikir begitu

      Delete
  3. sekurang-kurangnya syed mohktar berusaha untuk berjaya..bukan mcm nurul izah yang taw nak menjatuhkan orang je..apa yang dia tak puas ati pon aku tak pahamlah..

    ReplyDelete
  4. tak abis2 puak nie nk mnjtuhkn dn mmburukkn bgsa sndiri... apa faedhnya dok julang bgsa lain.. nnti klw dpa brkuasa dpa nk pndg kita ka.. ntah2 dpa bli tnah blkg umah kita buat bela babi lg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??