Friday 20 January 2012

PANAS !!! LGBT's !!! ADAKAH ANWAR AKAN BERTAUBAT ???

Melawan Arus Dan Fitrah ! Penjelasan UFB Dan Tan Sri Harussani ! Mahukah Anwar Berubah ?

Melawan Arus Dan Fitrah ! Penjelasan UFB Dan Tan Sri Harussani ! Mahukah Anwar Berubah ?

Islam melarang amalan HOMOSEKSUAL dan LESBIAN ! Al-Quran ada menceritakan kisah Nabi Lut yang diutuskan Allah untuk membaiki kaumnya yang mengamalkan perbuatan ini. Kaum ini kemudiannya dimusnahkan Allah kerana kedegilan mereka. Di dalam Islam, hubungan intim (seks) hanya boleh dilakukan antara 2 orang yakni lelaki dan perempuan yang telah mempunyai ikatan perkahwinan. BUKAN SESAMA JENIS !

Islam juga melarang hubungan seks melalui belakang (dubur), hatta sesama suami dan isteri. Ini adalah kerana fitrah dan Allah tidak menciptakan dubur untuk tujuan seks.

Islam juga melarang perbuatan memuaskan nafsu sendiri (onani). Kerana itu Allah menciptakan manusia untuk hidup berpasangan lelaki dan perempuan. Kerana itu Allah menganjurkan perkahwinan bagi memperkembangkan zuriat dan keturunan selain memuaskan nafsu seks secara halal. Ini adalah cara yang paling sesuai dengan fitrah kejadian manusia dan kehidupan yang suci.

Persepsi bahawa perasaan dan naluri demikian adalah semulajadi sejak lahir adalah tidak benar sama sekali. Setiap bayi yang dilahirkan adalah diatas fitrahnya yang sangat murni dan bersih dari segala kecenderungan yang buruk. Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud; "Semua bayi dilahir atas fitrah. Kedua ibu bapanyalah yang menjadikannya Yahudi, Nasrani atau Majusi."

Didalam Islam, setiap penyakit ada penawarnya. Begitu jugalah kecenderungan sesama jenis ini. Allah SWT tidak akan mengubah sesuatu kaum itu sehingga kaum itu sendiri yang berusaha untuk berubah. Damana ada kemahuan pasti ada jalannya. Yang penting usaha, doa, tawakkal dan redha. Usaha walau gagal tanpa pernah putus asa.

Allah SWT maha adil, Allah tidak akan mensia-siakan usaha hambaNya ! Mahukah Anwar berubah ???

Marilah kita sama-sama dengar sesi soal jawab Aqidah dan Homoseksual bersama Ustaz Fathul Bari dan Tan Sri Harussani Zakaria bagi lebih memahami akan gejala negatif yang semakin menular masyarakat Islam khususnya di Malaysia. Totok PAS yang kurang didikan agama pun aku jemput tonton bersama video ni ;


Sumber : KGC


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??