Tuesday 3 January 2012

ANWAR SUKA SAMA SUKA !!! MAHABABI KUDA SAMA KUDA !!!


1 January 2012. 

Ketika di saat semua manusia sedang menunggu saat kemuncak pertukaran kalendar tahunan dari 2011 ke 2012, ada acara 'gemuruh' di langsungkan di selatan Perak, UPSI apabila UPSI 'di rempuh' masuk untuk demo KEBEBASAN AUKU oleh gerakan tak de TELOQ, SMM. 

Citer tak dak teloq ni nanti akan di terangkan kemudian. Akibat dari gerakan tersebut HASILnya ada lebih kurang 20 orang yang dah tertidur di hospital, terlelap di lokap dan akan ada yang kena buat 'date' dengan Hakim (bakal di dakwa). 

Stand off semalam antara FRU dan SMM yang mana semua orang tahu siapa ada di belakang. Tiba-tiba pagi ni dengan tak semena-mena nama Najib dan Umno di minta untuk bertanggung jawab. 

Ha???? Najib kena tanggungjawab pulak? 

Pelik...walaubagaimana pun isu ni perlu di lihat dari segi ILMIAH bukan EMOSI. Kita perhalusi satu persatu. 

Demo semalam di UPSI ialah antara MAHASISWA vs UPSI. Ini secara TERSURAT. Secara TERSIRAT ialah MAHASISWA vs PDRM. PDRM bawah kerajaan. Kerajaan di bawah UMNO. 

Jika Polis bertindak ganas, maka UMNO akan di persalahkan. Apa hasil dari demo ini tak penting, tentang siapa yang tidur lokap, siapa yang tidur hospital, siapa yang dapat bungkusan lebih makan free dalam sel tahanan itu juga tak penting. 

Yang lebih penting ialah KENAPA DEMO INI PERLU DI RANCANG PADA TARIKH INI DAN BAGAIMANA PERJALANAN DEMO INI BERJALAN AGAR IA DAPAT MENGUNTUNGKAN 'PENAJA'

Ini yang MAHA PENTING. 

Siapa Adam Adli? Apa hubungannya dengan UPSI? 

Seperti di ketahui umum, Adam Adli telah mengalami masa-masa yang sukar di UPSI kerana kejahilannya sendiri terlibat dalam demo Air di Selangor. 

Akibat dari situ, mengikut undang-undang UPSI yang demi menjaga nama baik UPSI, Adam Adli telah di beri 'perhatian' khusus yang mana bagi Adam Adli semua ini tidak adil. 

Maka bermulalah episod mendung PERKUDAAN pihak luar mengambil kesempatan memainkan emosi Adam Adli terhadap layanan 'perhatian khusus' UPSI terhadap dirinya. 

Perlu juga kita ingat Anwar bakal menerima hukuman akibat dari pengakuan peguam-belanya tentang bagaimana sukanya Anwar ketika 'SHOOT' air mani nya dalam punggung Saiful. 

Transkrip ini HANYA boleh didapati dalam mahkamah. Karpal Singh yang mengaku. Jadi Anwar perlu kepada seekor 'kuda' agar dia dapat memperkudakan orang ini untuk membangkitkan satu sentimen yang mana dia boleh guna untuk kepentinagn dirinya. 

Adam Adli pula dalam situasi masa depan yang gelap kerana mengambil langkah menongkah arus dengan institusi IPT. 

Maka namanya sudah BLACKLIST dalam dunia IPT. Hutang makin bertimbun, harapan untuk mak dan ayah sudah tidak dapat di kotakan lagi. Gelap. 

Jadi Adam memerlukan sesuatu untuk buat 'break-even' terhadap situasi yang dia alami. 

Maka bermula la angan-angan untuk menuju jalan pintas menjadi SOMEBODY untuk mengatasi masalah yang semakin menghimpit sekelilingnya yang dia hadapi.
Kita lihat bagaimana MP Kelana Jaya becoming MP? Laluan yang sama sedang di lalu oleh NAMEEWEE, AMBIGA dan sekarang ADAM ADLI. 

Bayangkan jika Adam Adli dapat jadi MP.....

Gaji yang lumayan dan dapat tutup hutang, dapat bangkang kerajaan dengan menikmati IMUNISASI dalam Parlimen dan yang paling best, soal ketinggian pelajaran sudah tiada makna lagi walau FAIL dalam exam. 

Buktinya Mahfus Omar, MP Pokok Sena tak masuk IPT pun jadi MP. Inilah laluan singkat yang Adam Adli idamkan. 

Tapi laluan tersebut juga sukar tanpa ada endorsement dari seseorang. Maka di sinilah Adam memerlukan Anwar untuk jadi calon MP, Anwar pula memerlukan Adam bagi memobilise satu gerakan dari mahasiswa untuk di perkudakan, menaikkan gelombang sentimen menjelang tarikh 9 January 2012 penghakiman kes Anwar SHOOT air mani nya dalam Dubur Saiful. 

Tapi untuk menaikkan sentimen mahasiswa terhadap kes liwat Anwar, mahasiswa tidak bodoh. 

Mahasiswa sekarang sudah pandai. 

So....dlm SKRIP ini, Adam akan terbitkan isu mengenai mahasiswa sahaja. Isu ini amat sensitif di kalangan mahasiswa. 

Utk jadi calon MP, perlu endorsement dr Anwar. Adam menerima skrip Anwar hanya semata-mata ingin menyelesai masalah yang membelenggu Adam di sekelilingnya. 

Maka bermulalah episod PERKUDAAN rasmi Anwar-Adam.
 
Anwar sedang berada di luar negara. Kes UPSI semalam menampakkan seolah-olah Anwar langsung tak terlibat WALHAL ia nampak amat jelas. 

Anwar apabila balik nanti akan menyatakan sokongan BERGEGAR untuk mahasiswa dan ini di jangka akan menaikkan sentimen mahasiswa membenci kerajaan seterusnya demo yang lagi besar akan tercetus. 

Dengan demikian semua orang akan sibuk termasuk kerajaan untuk menguruskan demo ini. Pada perkiraan Anwar, kerajaan akan gentar dan mengarahkan hakim untuk bebaskan Anwar kerana pada perkiraan Anwar juga kerajaan akan takut pada mahasiswa sekiranya mahasiswa berdemo. 

Anwar telah mempunyai skrip mahasiswa bedemo menumbangkan kerajaan. Kita jangan lupa Indonesia 1998. 

Anwar perlukan satu DIVERSION atau 'menghilangkan tumpuan' terhadap kes nya yang bakal menjelang pada 9 January 2012. 

Jadi semalam Anwar dah pun dapat satu wayang. Wayang bagi menyalahkan kerajaan Umno kerana Polis bertindak ganas pada mahasiswa. 

Walhal, hal demo semalam tak lebih dari Mahasiswa vs UPSI sahaja. Tiada kena mengena dengan Umno. 

Kita bayangkan...semasa Adam Adli bertindak 'tidak manis' menurunkan bendera Najib dalam kawasan PWTC, Umno tidak bertindak. 

Saifudin Abdullah merupakan MKT UMNO dan di ketahui umum berada di belakang mahasiswa. 

Wakil UMNO untuk berbicara dengan mahasiswa ialah Saifuddin Abdullah. Sudah tentu demi kepentingan masa depan mahasiswa dan UMNO, Saifudin menasihatkan UMNO supaya jangan bertindak. 

Jadi tak perlu menyalahkan Polis, UMNO atau Najib tentang demo di Upsi semalam. Demo UPSI terang nampak antara MAHASISWA vs PENGURUSAN UPSI. 

Polis tak akan berindak jika tiada PRESS CHARGE dari pengurusan UPSI. Pada penilaian UPSI, bendera PM di PWTC pun Adam buat kurang ajar seperti tiada didikan hormat orang dari mak bapak, bagaimana pula harta UPSI yang terang-terang tidak di miliki oleh mak bapak Adam? Janji mahasiswa? 

Adam dah pun buktikan dengan segala larangan sebelum dia enter dunia IPT, semuanya dia langgar. Jadi sebelum nasi menjadi bubur, lebih baik pengurusan UPSI minta polis halang AT ALL COST dari UPSI jatuh ke tangan mahasiswa seperti mana belaku pada ITM 1978. 

Dan kes SMM tak dak TELOQ tu bukan apa, Adam Adli kata nak turun Padang Kota dengan kekuatan 3 biji bas. 

Pemuda UMNO cuma ada sekitar 25 orang sebab banyak orang time tu sedang berkerja. Dari jam 1 punya tunggu, batang hidung pun tak nampak. 

Sampai jam 3.30pm semua orang pun balik. Baru dia muncul dalam jam 4. Bacul

USM ada lebih 25 ribu mahasiswa. 

Jika SMM kononnya di sokong oleh semua mahasiswa, masa Adam bagi ucapan cuma ada tak sampai 10 orang teman dia ucap. 1% pun tak sokong SMM. 

Jadi memang dah terbukti laluan yang Adam Adli ambil ialah RELA DI PERKUDAKAN ANWAR IBRAHIM MELALUI SMM.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??