Tuesday 3 January 2012

PANAS !!! BOB LOKMAN BISA PANAS HATI !!!



Dua anggota kumpulan Boboi daripada program Maharaja Lawak Mega (MLM) iaitu Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik dengan rasminya menjadi ahli Umno apabila mereka menyerahkan borong keahlian pertubuhan itu pada Selasa. 

Kedua-dua pelawak berkenaan menyerahkan borang kepada Setiausaha Kerja Umno Pusat, Datuk Abd Rauf Jusoh di ibu pejabat Umno, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini. 

Dia sendiri sudah lama menjadi pemerhati terhadap pertubuhan politik dan meletakkan keyakinan tinggi kepada Umno terutamanya di bawah kepimpinan Presidennya, Datuk Seri Najib Tun Razak. 

Sejak mula mengundi saya telah mengikut semua perjalanan Umno dan cukup mengagumi semua tokoh-tokoh yang telah membangunkan negara. 

Penyertaannya ini adalah sebagai tanda sokongan kepada kepimpinan Perdana Menteri dan berharap dapat menarik lebih banyak golongan muda dan peminat menyertai Umno. 

Penyertaan kami juga diharap dapat membuka hati peminat-peminat kami yang menyokong parti lain supaya mengikut jejak langkah kami menyertai Umno.


Pssstttt... steady la bro... gigit jari bob lokman... hahahaha...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??